2e stop: iudia in Ayutthaya

12 juli 2013 - Ayutthaya, Thailand

Auto opgehaald en lekker eindje getourd van Bangkok naar Ayutthaya. Wat een genot; weinig verkeersregels en niemand die zich bekommerd als je de auto in z'n achteruit zet en terug rijd over de snelweg omdat je een afslag hebt gemist.

Goede tip Olwyn: wat een mooi plekje dat iudia. We zitten achter rechts, aan het water in een soort huisje. Eigen vlonder voor de deur, heerlijke buitendouche, uitzicht over de rivier en op tempels - fantastisch!

Gisteren avond een boottocht gemaakt op de rivier met een 'longtail'. Heftige motor voor zo'n klein bootje.
Tempels bekeken en olifanten geaaid.....
Vandaag nog meer 'oude stenen' bekeken (zoals Finn en Puck het benoemden) en natuurlijk weer heerlijk lang gezwommen.
Net terug van het avond eten op een boot: fantastisch uitzicht, lekker briesje en wat een heerlijk eten.
Wij komen voorlopig nog niet terug.

Morgen naar River Kwai - daarna meer reisverhalen.
Groet!

Ps: hoe is het weer in Nederland?

1. Manu en Gloria:
    12 juli 2013
    Hey wereldreizigers,
    Wow, wat een mooie foto's en verhalen! Zo te zien passen de kids zich makkelijk aan... kan me voorstellen dat je nog niet terug wilt. Het is hier ongeveer tussen de 17-20 graden...even niet aan denken dus. Schijnt wel weer iets omhoog te gaan. Nou heel veel plezier, en tot horens!!
    Manu en Gloor
  2. Oma en opa:
    14 juli 2013
    hoi feestvarkens,gisteren hebben jullie zeker uitgebreid jullie trouwdag gevierd. gefeliciteerd. hebben finn en puck nog veel ouwe stenen bekeken,of zitten jullie in de natuur?heel veel plezier,liefs van ons, opa en oma.ook hier is het lekker warm.
  3. Lieke:
    15 juli 2013
    Sawaddie!!! Klinkt heerlijk relaxed en lekker bekend/thais allemaal! Nu in Surethani zie ik in de planning en woe richting Ko Tao; heel tof en lekker eiland... Tip Maart; nog wedstrijdje thaiboxen meepikken id open lucht.
    Wij inmiddels weer terug uit France en vandaag weer aangetreden. Hebben gisteren trouwens, proost, nog ff gezellig een overheerlijk singha-tje met jullie meegedaan... in Tilburg ;-). Geniet se heerlijk verder daar, Dikke kus van ons 4!
  4. Lieke:
    15 juli 2013
    ps coole fotoos Finn en Puck!!!
  5. Lieke:
    15 juli 2013
    ps coole pics Finn en Puck! :-))