Kao Sok en Koh Tao

22 juli 2013 - Koh Tao, Thailand

wat een week: in national park Kao Sok olifant gereden in de jungle. Met z'n 4-tjes, 2 olifanten. Wat een beesten en wat een kracht. Hellingen van 25-30procent is absoluut geen probleem voor die beesten.
Kiek vond het spannend en Finn en Puck alleen maar geweldig.

Na een korte rit met de auto hebben we deze de volgende dag zeer vroeg ingeleverd op het vliegveld van Suratani. Daarna een rit van een uur met een busje naar de pier waar de boot lag richting Koh Tao.
Met de katamaran (joekel van een boot) eerst naar Koh Samui en na een stop van 20 minuten door naar Koh Phangang. Rustige zee en relaxte vaart.
Vervolgens na een tussenstop van een uur met een andere katamaran naar Koh Tao. Inmiddels was het 1uur in de middag en de wind sterk toegenomen. Nog nooit zoveel spugende mensen bij elkaar gezien; golven van meer dan 2 meter hoog en de boot deinde anderhalf uur lang vervaarlijk op en neer. Puck sliep gelukkig en Finn zat onverstoorbaar te spelen op de Ipad met z'n koptelefoon op; niets in de gaten.

Koh Tao is fantastisch mooi eiland en het resort waar we zitten is enorm relaxed; ontbijt op het strand, eten op het strand, drinken op het strand, wat wil je nog meer.
Het zeeleven is ook fantastisch hier, je hoeft maar in het water te kijken en ziet de meest mooie vissen zwemmen.
Vandaag gaan Finn en ik duiken: bij Koh Nangyuan. Finn heeft er over gedroomd en is beetje gespannen.

Nog 2 dagen hier en dan door naar Koh Samui.
Volgende update vanaf Koh Samui.

Groetjes van ons allemaal!

1. Olga:
    22 juli 2013
    Wat een paradijs! Leuk om te lezen!
  2. Lieke:
    22 juli 2013
    chill chill chill!!! :-))
  3. Oma en opa:
    22 juli 2013
    Wat een fantastische vakantie,geniet nog lekker met z'n allen.ps.wat een watjes zijn jullie op de catamaran,puck slaapt en finn zit gewoon te ipatten.Zeg tegen finn dat wij hem heel veel succes wensen met duiken en dat hij heel dicht bij pappa moet blijven.